Šajā sadaļā iegūsiet atbildes uz mūsu klientu visbiežāk uzdotajiem jautājumiem!
Ja nepieciešamās atbildes tomēr neizdodas sameklēt, sazinieties ar mums, rakstot e-pastu uz info@energolukss.lv vai zvanot uz tālruni +371 67542223.
- Kā iepirkties? Pasūtījumus var veikt jebkurā diennakts laikā izmantojot interneta veikalu vai zvanot darba laikā pa tālruni 67542223. Pasūtījumu apstrāde notiek darba dienās no 08:30-17:30 (piektdienās līdz 17:00). Veicot pasūtījumu ārpus mūsu darba laika, tas tiek apstrādāts nākamajā darba dienā. Ja Jūsu izvēlētā prece nebūs pieejama, tad mēs paziņosim Jums par preču pieejamības laikiem.
- Vai reģistrēties var arī privātpersonas? Jā, protams, Energolukss.lv interneta veikalā var reģistrēties gan privātpersonas, gan juridiskās personas! Doties uz reģistrāciju.
- Vai preču cenas norādītas ar PVN? Jā, atbilstoši Latvijas Republikas likumiem, visas preču cenas norādītas iekļaujot PVN (no 2012. gada 1. jūlija 21%). Preču cenā nav iekļautas piegādes izmaksas.
- Vai man obligāti jāreģistrējas, lai veiktu pirkumu?
Jā, lai iepirktos mūsu internetveikala sistēmā, Jums nepieciešams piereģistrēties. Reģistrētie lietotāji arī saņem jaunāko informāciju par īpašām akcijām un atlaidēm. Pasūtīt preces Jūs varat arī rakstot uz e-pastu info@energolukss.lv. - Kā notiek preču piegāde?
Pēc pasūtījuma saņemšanas klientu servisa speciālists sazināsies ar Jums, lai noskaidrotu iespējamo preču saņemšanas veidu:
– mūsu birojā Ulbrokas ielā 46 k-2, Rīgā – bezmaksas;
– ar kurjerpasta starpniecību – maksas pakalpojums;
Piezīmes:
– preču piegāde uz Jūsu izvēlēto vietu tiks veikta tikai pēc 100% priekšapmaksas saņemšanas mūsu norādītājā norēķinu kontā;
– piegādes izmaksas, izmantojot kurjerpastu, tiks pieskaitītas Jūsu priekšapmaksas rēķinam.
- Kā norēķināties?
Par iegādātajām precēm ir iespējams norēķināties:
– skaidrā naudā vai ar karti Energolukss birojā preču saņemšanas brīdī;
– veicot pārskaitījumu;
– ar līzinga kompānijas starpniecību. - Cita noderīga informācija.